معرفی شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آبرسانی  IEM

شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آبرسانی IEM اولین کارخانه ساخت لوله و اتصالات پلی‌اتیلن در ایران است که در زمینه تولید لوازم و قطعات آبرسانی و آبیاری قطره‌ای تحت‌فشار فعالیت می‌کند.
این شرکت از سال ۱۳۵۳ در کیلومتر ۴۰ جاده اصفهان-مبارکه در زمینی به مساحت 50 هکتار فعالیت خود را آغاز کرده است. تمامی محصولات (لوله و اتصالات پلی‌اتیلن) این شرکت با برند IEM تولید می‌شود که دارای رتبه برتر کیفیت A بوده و برای مصارف آبرسانی و آبیاری تحت‌فشار (قطره‌ای) و شبکه فاضلاب ساختمانی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.
شرکت IEM در زمینه طراحی و مشاوره سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار سابقه ۴۰ ساله داشته و دارای پروانه بهره‌‌برداری و علامت استاندارد برای تولید محصولات پلی‌اتیلن، کارت عضویت سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی، گواهی عضویت شبکه پژوهش ‌و فناوری استان اصفهان، پروانه تحقیق‌‌ و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضویت در انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله‌ و اتصالات پلی‌‌اتیلن از وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی است. همچنین دارای یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های کنترل کیفی در سطح کشور می‌باشد.
این مجموعه در سال ۱۳۸۷ افتخار عنوان مدیر‌ کنترل کیفیت نمونه را از اداره‌‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان کسب کرده و به عنوان یکی از اولین مجموعه‌های دریافت‌کننده ISO9001 و سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001:2015 استقرار یافته و در راستای انجام تکلیف و رسالت خود که تولید انواع وسایل آبیاری و آبرسانی می‌باشد؛ جلب اعتماد و افزایش رضایت مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است.
تمامی مواداولیه برای تولید محصولات از پتروشیمی‌های معتبر و پس از انجام تست‌های کیفی مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این شرکت به منظور تضمین کیفیت محصول اقدام به راه‌اندازی خطوط تولید اروپایی و تجهیزات جانبی به روز از جمله التراسونیک و گراویمتریل کرده است و با دارا بودن 9 خط تولید لوله پلی‌اتیلن با توانایی تولید روزانه بیش از 30 تن لوله در سایزهای 6 تا 450 mm در رده‌های فشاری مختلف و 14 دستگاه انجکشن تزریق جهت تولید اتصالات پلی‌اتیلن، آبیاری قطره‌ای، جوشی و فاضلابی فعالیت می‌کند.
این شرکت جزء اولین تولیدکنندگان لوله‌های دریپردار از سال 1996 با ماشین‌آلات ساخت کشور سوئیس در فواصل مختلف قطره‌چکان است. همچنین اولین پروژه آبیاری تحت‌فشار در سطح کشور توسط شرکت IEM در شهرستان کهنوج انجام گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *