مدیر عامل شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آبرسانی

خبر نوروزی IEM

مدیرعامل IEM   :   

در تولید محصولات IEM کیفیت را فدای سودآوری بیشتر نخواهیم کرد

می دانیم که مشتریان IEM خاص و بدنبال محصولات اصیل و با کیفیت هستند.

در حاشیه جلسه نوروزی شورای مدیران شرکت IEM ،مهندس انوری مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی پر برکت برای همه عزیزان، در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی سودآوری محصولات بیان داشت :

متاسفانه در بازار پلی­ اتیلن شاهد اقداماتی نظیر افزودن مواد بازیافتی از سوی برخی تولیدکنندگان جهت سودآوری بیشتر و پایین نگه داشتن هزینه قیمت تمام شده هستیم.

متاسفانه امر فوق چنان رواج یافته که در بسیاری از موارد، کیفیت تولید، به هیچ عنوان مدنظر تولیدکننده قرار گرفته نمی­ شود و زیان واقعی را کشاورزان زحمتکش یا صاحبان پروژه ­ها متحمل خواهند بود.

 

ایشان افزود: با محاسبه ساده قیمت مواد اولیه و هزینه­ های تولید و سپس مقایسه آن با قیمت­ های فروش برخی تولیدکنندگان، نتایج بسیار عجیب خواهد بود.

نتایج حاکی از آنست که گاهی قیمت فروش برخی تولیدکنندگان تقریبا هم سطح با قیمت مواد اولیه می ­باشد.

و سوال اینجاست که چگونه می ­شود مواد اولیه­ ای خریده شود، و علی­ القاعده هزینه حمل، سربار تولید و حاشیه سود به آن اضافه شود، اما در نهایت قیمت فروش بسیار پایین ­تر از حد معقول باشد.

بعنوان مثال قیمت مواد اولیه محصولی دربورس کالا از قرار کیلویی 1000 ریال می ­باشد، به فرض اینکه مبلغ 500 ریال جهت کرایه حمل،هزینه سربار تولید، سود، به مبلغ اولیه افزوده شود علی­ القاعده می­ بایست محصول با قیمت حداقل 1500ریال فروخته شود، اما 1200ریال به فروش می ­رسد.

پر واضح است که در تولید محصول تقلب شده و همانگونه که عرض کردم متاسفانه موضوع فوق امری رواج یافته است .

بحمدالله در طول سالیان متمادی محصولات تولیدی شرکت IEM امتحان خود را به همه مشتریان پس داده است و همیشه کیفیت تولید محصولات خط قرمز این شرکت بوده است. فلذا هیچ­گاه کیفیت را فدای سودآوری بیشتر نخواهیم کرد.

ما نیز می ­دانیم که مشتریان IEM خاص و بدنیال محصولات اصیل و با کیفیت هستند.

آزمایشگاه و واحد کنترل کیفیت در این شرکت نیز بدون محدودیت، و با در اختیار داشتن بروزترین تکنولوژی، در هر سه شیفت از تولید ، بصورت مستمر نسبت به پایش سختگیرانه محصولات اقدام می­ نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *